Subject: Teavitus
From: TarJo Invest OÜ <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Sun, 9 Mar 2025 13:25:39 +0200

Lugupeetud kinnistuomanik Transpordiamet

Teie kinnistu(te)l 21156 Pöide-Tornimäe- Kõrkvere tee (63401:004:0220) on 
kätte jõudnud Elektrilevi OÜ liinikoridoride hooldustööde aeg. Elektrivõrgu 
ümbrust on vaja hooldada, et tagada elektrivõrgu, maaomanike vara, keskkonna 
ja inimeste ohutus ning ennetada katkestusi elektrivõrgus, mille võivad 
põhjustada näiteks puude langemine või okste kasvamine liinidesse.

Anname teada, et tuleme vajalikke töid tegema vahemikus 24.03.2025 kuni 
24.04.2025.

Hooldustöid teeme elektrivõrgu kaitsevööndi ulatuses. Vajadusel langetame ka 
kaitsevööndist väljajäävad, kuid elektrivõrgule ohtlikke (näiteks 
kalduolevaid, mädanenud, kuivanud) puid.

Tööde käigus tekkivad raiejäätmed (kuni 8 cm rinnasdiameetriga puud, põõsad, 
puude oksad ja ladvad) koondame liini kaitsevööndis vallidesse (ei veeta 
kaitsevööndist välja). Palume enne tööde teostamise algust teada anda 
ümarmaterjali täpne ladustamise koht ja ümarmaterjali soovitud pikkus. Kui 
ümarmaterjali ladustamise osas töödega alustamise hetkeks info puudub, siis 
koondame ümarmaterjali liini kaitsevööndist välja jäävale alale kaitsevööndi 
lähedale. Hilisemat ümberladustamist ei teostata.
Tööde läbiviimiseks kasutatakse vajadusel tehnikat (näiteks korvtõstuk), mis 
võib tekitada maapinnale roopad, kuid leiame tööde järgselt sobiva lahenduse 
roobaste tasandamiseks. Tasandamistöid tehakse ilmastikku ja teisi 
asjaolusid arvestades sobival ajal, näiteks talvel roopaid ei tasandata. 
Seetõttu ei pruugi tasandamistööd toimuda koheselt pärast tööde lõppemist.

Üksikute ohtlike puude langetamisel tekkinud ümarmaterjali (alates 8 cm 
rinnasdiameetriga puu) lõikame minimaalselt 3 m pikkuseks või Teie poolt 
enne tööde algust teatatud mõõtu (alates 3 m) ja ladustame kinnisasja 
piires.

Hooldustöödega seotud küsimuste korral palume ühendust võtta töödejuhatajaga 
Boris Lehtjärv telefonil 56677544 või e-posti aadressil 
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Kaitsevööndi ulatus Teie kinnistul asuva alajaama ümber ja/või kinnistut 
läbivast elektriliinist mõlemale poole on:
☐      alajaam, 2 meetrit;

☐      kuni 1 kV pingega elektriliin, 2 meetrit;

☐      1 kuni 20 kV pingega elektriliin, 3 meetrit;

☐      1 kuni 20 kV pingega elektriliin, 10 meetrit;

☐      35 kuni 110 kV pingega elektriliin, 25 meetrit.

Liinikoridoride hooldustööde kohta saate rohkem infot lugeda Elektrilevi 
kodulehelt https://elektrilevi.ee/et/maaomanikule/liinide-hooldus

Meeldivat koostööd soovides

Tarvo Jõgi

TarJo Invest OÜ juhatuse liige

Elektrilevi OÜ volitatud esindaja

TarJo Invest OÜ, Kirsivälja Invest OÜ on võrguteenuse osutamisel Elektrilevi 
OÜ volitatud koostööpartneriks. Koostööpartnerite kohta leiab täiendavat 
infot Elektrilevi OÜ kodulehelt www.elektrilevi.ee 
<http://www.elektrilevi.ee/>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.